Всичко за козметиката. От България до световната сцена
Пътят на козметиката. Иновации. Въпроси и отговори
Панел 1: Къде се намира България на световната карта на козметиката?
Панел 2: Тенденции в козметичната индустрия от идеята до реализацията:
2.1. В етерично-масленото производство
2.2. В активните съставки за козметика
2.3. В крайните козметични продукти
Панел 3: Законодателство и изисквания в Европейския съюз.
Панел 4: Реализация на българските козметични суровини и продукти.
Панел 5: Българската козметична индустрия – трансформации, развитие, бъдеще.
Гергана Андреева, модератор
Изпълнителен директор на БНАЕМПК
Петя Татарска
Основател и изпълнителен директор на „Инова БМ” ООД; Член на БНАЕМПК
Петя Татарска е основател и изпълнителен директор на „Инова БМ” – биотехнологична компания, която разработва и произвежда растителни ин витро култури с приложение в козметиката, хранителните добавки и фармацията. На пазара на козметични съставки от 2018 г, дружеството вече продава активни козметични съставки на 5 континента под собствен бранд. „Инова БМ” има патент за ин витро производство на рядката защитена билка Родопски силивряк, който е подаден също и в Европа, САЩ, Китай и много други територии.
Лидия Стойчева-Кръстева
Мениджър на „Биофарма лабораторис” ООД ; Член на Управителния съвет на БНАЕМПК
Завършила е фармация в Медицински университет София. Защитава с отличен успех дипломна работа към катедрата по технология на лекарствените средства с биофармация. Притежава следдипломна квалификация за оценка по безопасност на козметични продукти от Факултета по химия и фармация към Софийски Университет, както и двукратна следдипломна квалификация като оценител по безопасност на козметични продукти от Университет Врие, Брюксел.
Участва активно в създаването на ръководство за изготвяне и научна защита на рекламни претенции в козметиката – съвместен проект на Министерство на Здравеопазването и Българска Национална Асоциация Етерични масла, Парфюмерия и Козметика (БНАЕМПК). Член е и на управителния съвет на БНАЕМПК.
Членува и в Български Фармацевтичен Съюз, както и в Български Институт за Стандартизация като управител на Биофарма.
Участвала е в разработката и развитието на над 50 различни бранда от цяла Европа, включително и на някои от най-успешните брандове в България.
Филип Лисичаров
Собственик на „Еньо Бончев Продакшън“ ЕООД; Член на Управителния съвет на БНАЕМПК
Еньо Бончев Продакшън ЕООД, семейна българска компания, водещ производител на етерични масла и флорални води от роза и лавандула от 1909 г. Филип отговаря за маркетинга и продажбите, работата с корпоративни и ключови клиенти и разработването на дългосрочни бизнес стратегии. Филип посещава 7 различни гимназии в 3 различни държави, преди да се дипломира през 1993 г. в Английската езикова гимназия в София, България. Живял е и е учил в САЩ (1989-1991 и 1993-1998 г.), като през 1997 г. завършва колежа Нокс в Илинойс, САЩ, където специализира Интегрирани Международни Отношения. След завръщането си в България посвещава живота си на розата и лавандулата, като възстановява и разширява първоначалния бизнес, започнат от неговия прадядо Еньо Бончев преди повече от 100 години.
Еньо Бончев Продакшън ООД е член на UEBT и златен медалист на EcoVadis. Член и редовен участник в конференциите на IFEAT и EFEO, както и активен участник и заместник-председател на Българската национална асоциация за етерични масла, парфюмерия и козметика.